گروه پژوهشی انرژی محیط زیست مبنا، موسسه پیشرو در بکارگیری دانش فنی روز برای رفع نیازهای کشور و به کارگیری جوانان ایرانی با تحصیلات عالی، حامی هفتمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان شده است كه رویدادی معتبر براي به نمایش گذاردن بهترین ایده‌ها و کسب‌وکارها در زمینه علوم پایه و هوش مصنوعی مي‌باشد.

این جشنواره که با حمایت بنیاد علم و فناوری جمیلی برگزار می شود، با هدف تبدیل دارایی‌های فکری به ثروت، ترویج فرهنگ کارآفرینی و معرفی مدل‌های برتر در سطح ملی و بین المللی برگزار می‌شود. این جشنواره در رشته‌های مختلف علوم پایه شامل شیمی، فیزیک، ریاضی، کامپیوتر، علوم زیستی و زمین‌شناسی با رویکرد ویژه به هوش مصنوعی برگزار می‌شود.

ایده‌پردازان و صاحبان کسب و کارهای نوین و دانش‌بنیان در تمامی رشته‌های مرتبط با علوم پایه می‌توانند از تاریخ اول مرداد 1402 تا اول مهر 1402 ایده‌های خود را در سایت جشنواره به نشانی www.ysf-persia.com ثبت کنند. اساتید جوان این حوزه رشته‌های علوم پایه نیز می‌توانند در دو مقطع پایه و عملی برای شرکت در مقطع کارشناسی ارشد جوان ثبت‌نام کنند.

گروه پژوهشی انرژی محیط زیست مبنا مفتخر است که از این جشنواره به عنوان بخشی از تعهد خود به پرورش تعالی علمی، نوآوری و مسئولیت اجتماعی حمایت کند. این گروه تحقیقاتی که با حمایت شورای پژوهشی متشکل از اساتید و کارشناسان خبره کشور و تجربه چندین دهه هیئت موسس آن تشکیل شده است، پروژه‌های مختلفی را در زمینه‌های انرژی‌های تجدیدپذیر، مهندسی محیط‌زیست، فناوری نانو و … انجام می‌دهد. این گروه پژوهشی همچنین با مؤسسات دانشگاهی، شرکای صنعتی و سازمان های دولتی برای پیشبرد توسعه علمی و فناوری کشور همکاری می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *